søndag 11. november 2012

Visuell fremstilling av et ordtak eller ytring

I denne oppgaven skulle vi bruke photoshop som redskap. Ordtaket eller ytringen skal være humoristisk, alvorlig, mystisk eller tankevekkende. Det skulle egentlig være maks to setninger, men jeg fant ingen som jeg syntes var noe særlig morsom på kunn TO steninger. Jeg gikk min egen vei i oppgaven for jeg syns det ordtaket jeg valgte var artig og litt frekt, noe jeg syns er gøyalt! De var litt virent og lage noe orginalt i photoshop med bilder fra google men jeg syns jeg klarte meg greit nok i den oppgaven. Jeg har klipt, limt og fundert, mye! det var litt vanskelig og klare å sette seg inn i photoshop, for det var ganske vrient å finne ut hva som va hva og hvor ting lå og slikt.. men det kom seg etterhvert!

Resultatet av oppgaven ble slik i førsteomgang:


Jeg syns det ble litt kjedelig med kunn den teksten.. så jeg satte meg ned for å fikse litt mere på bildet for jeg syns ikke den ble orginal nok. klipte og limte og prøvde ut masse forskjellige ting før jeg kom til det endelige resultatet. 

Resultatet ble da slik etter mye tanker:
Jeg syns ikke bildet ble stygt, men det ble helt greit. syns hele settingen i bilde passet med ordtaket.


Materialer som jeg brukte var da internett, photoshop og hodet mitt. Ellers så har jeg ikke så mye mer å si om bildet mitt om ordtak/ytring. syns det kom noe komisk utav bilde. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar